Sabtu, 19 Disember 2009

kenduri...

tgk mama dia ler.. maner la si baby x jeles.. dia nak gak aiskrim.. kire ok la dpt kon jerk.. hak3.. cian baby.. x per dah besar nnt suh mama beli ea..
cian baby dapat kon aiskrim jerk.. x per la cayunk musyuk.. asal dpt kan..hehehehe
yg pic atas n bwh nie semua org blok aku n ad la blok lain.. umah dekat2 kan.. so jemput la mner yg patut tuk rewang..nie la gunenyer hidup berjiran.. saling bantu membantu...

sempena awal muharam semalam.. mak n ayah aku wat la kenduri yassin.. ermmm.. rmi gak la yg dtg.. mknn pun sedap.. hehehehe.. nie semua kerje chef2 import.. biasa la saper ag.. pak ndah aku, abg wan dan abg azan.. tu mmg kerje dia org la.. x ley jumpa bertiga tu..ad jerk mende nk wat.. k la.. penat gak la kenduri semalam.. nie pinggan melambak nak kne susun semula.. semua dah basuh.. ptg tu kite org dah kenduri dulu.. kenduri aiskrim.. hehehehe.. sajerk jer.. bapak aku belanja semua budak2 kecik..tp aku pun menyelit gak..hehehehe.. si qisya yg paling kecian..
dia tgk org lain semua pgg aiskrim.. tp dia x da.. berbunyi la dia.. last2 along mintak kon aiskrim tuk dia.. hahahaha.. cian baby.. ad hati nk mam aiskrim.. baby kecik ag la.. dah besor nnt mak cu beli bnyk2.. hahahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan