Selasa, 15 Disember 2009

ermmmmm

x da mende aku nak cerite la... mende jerk yg aku wat.. cam biasa la aktivitinya... bgun tdow.. melangok tgk tv.. bukak tenet.. chatting.. makan..dan sebagainye.. pastu malam duk melepak kat kedai burger... hmmmmm.. dunno la.. busannyer.. kenyang aku duk kedai sne.. asik mkn jerk.. n maner x tmbh chubby.. hak3.. senang ati jerk duk sne.. n result pun dah kuar.. aku dah tgk.. ok la.. syukur alhamdulillah.. meningkat la dr sebelumnyer.. tp nak kne usaha ag la.. ermmm.. minggu nie nak lik kg coz mak n ayah ad wat kenduri kat kg.. n qisya pun nak lik kg gak..weeeeeeeeeeee.. seronoknyer.. ley main2 ngan anak sedara aku.. nak bwk dia jln2 pusing2 satu felda tu..huk3.. k tu jerk la aku nak kabor kan .. x da mende nak cerite pepanjang.. klo aku crite pjng2 karang jadik crite mengarut jerk.. hak3.. k salam semua.. have a nice day.. smile always n its make u like a sunshine..hak3..betui ker aku tls omputih nie..hentam sajerk la labuuuuuu...


sambung ag....
then petangnyer akak aku lik dr kerje suh siap2.. nak ajak pi tgk wayang... wayang agggg..huk3.. tgk crite santau.. berdua jerk ngan kakak aku.. mula nak ajak kak ngah tp kak ngah x pat ikut lak.. ermmmm..layann jerk la.. pastu mcm biasa la pi duk kdi burger.. smpi kul 12..then lepak jap tgk dyesebel..hehehehe..crite philipine.. bessss.. encem2 n cute2 orgnyer..hak3.. tp seksi la ckit.. crite duyung tu..k tu ajer.. daaaaaaaaaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan