Jumaat, 11 Disember 2009

kelam kabut...


9 dec 2009... dalam pukul 5 petang angah balik dr kerje.. n seperti biasa la rutin harian kite orang.. menjual burger kat kedai kak ngah.. then petang tu nasib baik la angah tergerak hati nak suh aku tgk peti surat dia tu..rupernya dia dapat kerja jwtn tetap.. nsb baik tgk peti surat tu..coz biasanya malam baru tgk pas lik jual burger.. pulaknyer tu nak kne daftar kat putrajaya nuuu...huk3...
so kelam kabut la dia...malam tu gak kite org lik umah kg kat sgmt...then ajak pak cik aku hantarkan ke putrajaya coz mmg kite org x tahu jln..ish3 dasyat la..ngantuk giler..ingt nak ker kl mlm tu gak..tp x jadi..so dalam kul 4 pagi kite org mulakan perjalanan ker putrajaya..then tggu ar jap dia kne orientasi..pastu biler dah hbs kne lak dftr kat jpn jb esoknyer..mampusss.. nak kne lik jb semula..so bile smpi kat sgmt dah kat kul 9..memsng dah penat..so mak x bg la aku n angah lik jb berdua..bahaya..so lepas suuh kite org lik jb..perghhh terkejar-kejar..penat tul...huk3..n sekarang akak aku kne la tulis surat letak jawatan kat msn..ermmm x da la lagi nak tgk sukan or mcm dulu ag..gud bye la semua tu..huhuhuhuhuh
nie kat hentian maner ntah aku pun x ingat..huk3.. possing jerk la sementara tggu ayah ngan pak ndah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan