Sabtu, 5 Disember 2009

keboringan melanda diri ku..

bosan giler.. itulah yang aku rasakan sekarang nie..
x bnyk aktiviti yg aku buat..asik2 bukak fb..then bukak menatang laen yg aku ad..
tgk2..pastu sign out..
dr isnin sampai sabtu..kedai burger la jadik tempat aku berchatt bukak tenet..
tgk org lalu lalang..yer la kedai burger kak ngah ( akak ipar akak aku)..
depan umah jerk..pastu umah tepi jalan raya..
bising la bunyi kete lalu lalang..
ntah la..busan..busan..busan..
sekarang kan tgh cuti sek.. so along n family lik kg kat phg..
x pat la aku main2 ngan qisya montel..
rindu la kat baby tu..
kat umah mak mertua akak aku pun ad baby gak..
tp aku lebih suker main ngan anak sedara sendiri..
ag bes.. main2 ngan anak org lain nie...ermmmm..
tahu2 jerk la..x sama dengan family sendiri..
rindunyer kat pipi tembam..
ermmm..bf??? dont ask me about that one la..
semuanyer biarlah aku simpan sendiri..
tang tu aku x ley nak share ngan semua org..cumer org yg rapat jerk la tahu..
ok...bukak crite lain lak..
hari nie ad org kawen kat blok akak aku..
so aku gi gak la.. lepas makan2 kite org pun balik la..mls nak tggu lelama..
pengantin pun aku x tgk..huk3..
arini actually ad kenduri kat kg aku..umah pak ngah aku..
ad mjls cukur jambul anak along adi..mak n abah jerk la yg gie..
n maybe 18 0r 19 kot mak lak nak wat kenduri kat umah..
n of course la aku akan balik..lame x lik kg halaman ku..
n selalu aku langkau jerk felda aku tu..terus pi jb..
hak3..smpi ad yg kata aku nak kne tukar daerah jadik org jb jerk la..
x yah duk sgmt..
hahahahhaha..
yer la..semenjak ada anak sedara aku..asal ujung mggu jerk mak pak aku gi jb tgk cucu dia..
so x kan la aku nak lik sgmt sorang2..
dah tentu la aku pun lik ke jb..hehehehehe..
tp sgmt ttp no1 dihati aku..
n bandar jb no2 la..hehehehe..k la bnyk lak aku membebel..n sowi la aku x da amek pic..
nnt aku rjn aku upload la pic..ok..salam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan