Selasa, 15 November 2011

muncul kembali

salam buat semua.. nmpknya da lama
aku x upload ap2 pun kat blog nie...
nmpk cam da penuh sawang2 ajerk...
now aku jadi seorang penganggur terhormat...
huhuhuhuhu... akan ku usahakan untuk mendapatkan pekerjaan...
aku thu bukan mudah... tp kite tetap kne usaha...
oh ya lupe nk bagi tahu nama anak buah baru aku...
nama dia NUR QAIREEN IRDINA...
now dia da masuk 2 bulan...montel cam akak dia...
n makcu dia...
hahahhahaha...


hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....
bila agaknya kehidupan aku sebagai
seorang penganggur akan berakhir??
huhuhuhuhu... nk kejeeeeeeeeeee...
hurmmmmmmm... kite cerita psl benda len la pulak...
tp nk cerita pasal ap yek??
hurmmmmmmmmmmmm...
actually rasa cam kurang sgt diri nie..
jika nk dibandingkan dengan kwn2 yg len..
terlampau banyak yg kurang...
tgk kwn2 da kawen n tunang,.. malah da ad anak pun...
ak???? apa pun x da...
huhuhuhuhuhuhu... sadis sgt2... sangat2 terasa...
sangattttttttttttttt...
aku ulang ag... sangat..sangat...sangattttttttttttt...
terasaaaaaaaa....
fuhhhhhh...emosiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii betulllllllll...
tapi walau ap pun...tu da mmg bahagian mereka..
bahagian aku belum ad lagi...
mungkin jambatan tuk aku lalui lebih jauh berbanding mereka...
segala-galanya buat aku lebih tabah... sabar... hadapi dugaan..
walau kadangkala.. aku rasa cam da x bley nk melangkah...
tapiii...aku teruskan juga...
bukan tuk aku seorang...tp demi insan2 yg tersayang...
family... n my lurve...
aku tahu mereka tetap mendoakan yg terbaik buat aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan