Rabu, 16 November 2011

kebosanan mula melanda diriku...

bosan..... satu perkataan yg teramat aku benci....
benci sangat....
okey... ko org pun mesti x suke gak perkataan bosan nie...
erkkkkkkkkkkkkk.....
haiyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
apa mau buat maaaaaaaa....
masa nie...
waktu nie...
detik nie...
ketika nie...
saat nie...
aku mula rindukan keletah anak buah ku...
qisya n qaireen...
huhuhuhuhuhu...
sbb....
x da org yg ak boleh sakat n cari gaduh...
lau ad pan mata nk cr gdh jerk...
cam anjing n kucing...
bile x da...
mula rasa rindu dengan kedegilannya....
huhuhuhuhuhuhu....
rasa nk nangis...
ad sesapa nk bg bahu x??
nk pinjam kejap...
hurmmmmmmmmmmmmmmmmm...
panjang sudah aku mengeluh...
aku rindu someone...
rindu bangat sama kamoo sayunk...
huhuhuhuhuhu...
ajerk giler...
dia bz benor...
nyampah aku...
PM pun x bz cam dia...
huh...
sabor ajerk la...
bile keseorangan..
aku terkenang akan zaman2 giler2 remajaku...
sungguh banyak yg manis...
x kurang juga yg pahit...
seperti hempedu...
hatta lebih pahit dr itu...
now...
bile dikenang-kenang kembali...
buat aku tersenyum sumbing...
then bila balik kg n ternampak kad kawen...
si polan dan si polan...
terasa...
sudah jauh perjalanan kite...
x da lagi gurau senda...
x da lagi semua itu...
zaman2 riang kanak2...
kite semua sudah tua...
dewasa...
kite pula yg perlu menggantikan ibu bapa kite...
roda kehidupan terus berputar...
terusss...
dan terusssssssss
berputar...
tanpa henti...
oh TUHAN..
kadangkala aku rasa takut...
lemah...
x bermaya...
bolehkah aku???
dapatkah aku harunginya???
bagaimana kehidupanku nnt???
bnyk persoalan bermain diminda..
tetapi...
suka atau tidak....
kite tetap teruskan perjalanan ini
tanpa kite sedari...
sudah jauh kite berjalan ke hadapan...
cume...
ap yg kuharapkan...
kite akan berjalan dengan senyuman
terukir dibibir...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan