Rabu, 20 Januari 2010

semalam dan hari ini...

semalam.. ermmmm.. semalam aku xda wat bnyk aktiviti.. tp semalam penat n ngantuk sangat.. lepas hbs kelas trs lik umah... then jiran aku dtg nak pnjm tenet.. so smpi la kemalam.. then ita ajak pi teman dia gi blaja kete ngan pakwenyer.. so semalam smpi kul 10 lebih la teman dia.. x bley crite sni.. nnt ita marah..hahahhha.. opssss.. sowi ea mak cik.. kite gossip pat lain nnt.. ehhehehe.. k la crite lain lak..

hari nie cam biasa la.. pi kelas dr kul 9 pg smpi kul 3.. ad dua kuliah n satu tutorial..
pastu masa lik..saja jalan kaki.. xpenat sgt ari nie.. n rasa seronok pulak jalan kaki.. hahahha.. konon2 exercise la.. bley ker gtuw?? hentam sajerk la..

n tadi akak aku tpon ckp kicott macuk spital.. cian dia.. semput terlampau kuat.. ssh nak bernafas.. huhuhuhuhu... then konon nak blik.. tp pk lak sok nak wat kjer ckit.. so just tpon my dad n dia kata x yah la.. adik baby da ok.. ermmmm.. klo cam tu x yah la blik coz aku bru jerk balik mggu lepas..k la.. aku ad kje nie.. nak print nota..huk3..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan