Ahad, 31 Januari 2010

gerobokku roboh..

actually masa hari jumaat ari tu kite org x plan pun nak pi memana.. just duk umah jerk la.. itukan mmg our favourite.. nak dijadikan cerite.. kwn aku pun tetiba lak dtg kerajinan dia nak mengemas gerobok kain dia tu.. tgh sdap2 kuarkan barang.. tetibe jerk gerobok tu menyenget.. pastu terus jer tersungkur.. nsb baik x kne kepala.. rupenyer dah patah dia punyer penyambung.. x bley guna ag.. jwpnnyer kne buang ker tong sampah la.. so bju dia punyer la bnyk.. x kan nak bio gtu jerk kan.. so terpaksa lah pi shopping kat mid.. ajer giler.. kne kuar duit la jwbnyer.. aku pun nk gi gak la.. coz my gerobok kain tu udah merepot.. sentuh pun dah buley lubang.. aisehh sebelum dia jatuh menghempap aku baik aku bli hok lain..yer x?.. sesambil tu bergambar sat kat mid valley.. cumey jer tgk bunga2 gergasi tu.. kreatif.. ad gak mood nak bergambar.. sempena raya cina ni jerk la..




nie masa lam lif nak lik umah dah.. tu jerk la yg aku pat bli.. berabis kat seratus gak la.. aiiiii bajet2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan