Rabu, 27 Januari 2010

keboringan melanda ag..

hari rabuuuuuuu.. bermakna kelas sudah tiada.. hari khamis smpi isnin aku free.. weeeeeeeeeeee.. kureng ckit keserabutan kepala otak aku yg sememangnyer udah serabut.. hari nie jadual aku full.. start kul 9 smpi la kul 3.. tp ad la waktu yg lompang.. kul 11 smpi 12 x da aktiviti.. so cm biasa la.. memerhati gelagat manusia2 kat sekeliling aku.. la nie mika2 semua sebuk berkempen.. so cam biasa la..dgn manifesto yg menjanjikan bermacam2.. then menimbun gak la kertas aku dpt.. semuanyer menyuruh mengundi calon mereka... dengan muker yg tersengih cam kerang busuk aku pun amek jerk la.. org dah bg kan.. biasa la.. time2 pilihanraya kampus nie.. mcm2 la kite ley tgk.. prgi org.. smgt diaorg.. n bermacam2 kertas ditampal serata tempat.. serabut gak aku tgk.. mcm hujan kertas melanda.. huhuhuhuhu..

ok la kite stop about that one.. undi adalah rahsia.. so senyap2 sudaaaa..

then td masa kelas sejarah perkembangan bm tu.. aku mmg selalu masuk awal.. coz dlm bilik kuliahkan ad econ.. syok la duk ctu.. then dtg la idea gilernyer.. gatai nak bergambaq.. hak3.. ap ag..snap..snap..snap la.. dan hasilnyer....hehehehe..

nak msuk pintu pun nak bergambaq.. hahahaha..
konon2 jadik pelajar baik.. duk paling depan sekali.. huk3.. tp skrg mmg cek duk depan.. x bes duk blkg dah..coz bukan ramai org pun..
nie ngan mak cik ejah.. kawan rapat.. dimana ad aku dictu ad dia..hak3.. cam kembar dah.. dlu geng rmi.. tp da berpecah da.. dia org amek major lelain.. tp still rapat wlu pun x sekelas..
the end......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan