Jumaat, 26 Mac 2010

busy..n busy ag...

aloloooo...cian dak kecit nieyh..kecit no idung tu...huk3

lama dah rasa x upload ap2 kat blog nieyh..bz gler mengalahkan PM..adoiyaii..hehehhehehe...actually x da mood nak wat story mory..bnyk benda berlaku sepanjang kesibukkan yang melanda diri aku... x tahu nak cerita cam mne.. n biarlah ianya menjadi rahsia buat diri aku.. n yang aku ley kongsi buley la cerita.. ermmm masa 2minggu lepas aku lik jb..sajer nak menghilangkan tensen duk kl nie..kje melambak-lambak.. huh... n kemalasan jugak x kurang hebatnya..dtg menjegul setiap kali nak mula kje..nyudahnya wat ckit2..n stop cr idea..n wat benda x berfaedah la n etc..kikikiki...thu2 jerk la.. then masa nk lik jb tu..my sister tpon n bgthu qisya masuk spital..so x sbr jumpa sikecik tu..cian dia..semput..ermmm..da la hidungnyer tecik jerk..alahai cian jerk tgk anak sdara aku nieyh..tp wlupun sakit..nakal gak..nak main2 jerk kje dia..yg paling dia suker time nmpk atuk dia la..sengih jerk..cucu atok tol la dak kecit nieyh..hahahahhaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan