Ahad, 29 November 2009

Sudah berakhir..n salam aidiladha

pejam celik.. dah 5 hari start 22 nov 2009 smpi 27 nov 2009 aku bekerja sebagai cashier..
huk3.. mcm2 aku lalui.. bg aku semua tu adalah pengalaman yang berharga..
dan hari yg terindah dlm hidup aku..
wlu pun rasa penat n letih.. tp aku ttp rasa seronok..
aku x kan lupe citer psl aku jadi penjual burger nie..cuti sem nie mmg bes la
bnyk benda aku wat..dpt la isi poket ku yg kosong..huhuhu..
mekacih la pada semua yg membantu..
kakak aku, abg azan, indra, abg gie n family, n semua yg terlibat..n next week aku kne jual baju
yonexs lak..hehehhe..
sukan badminton ea mggu depan..marilah serbu stadium jb..
sempat aku berposing ngan kak akma..hehehe..
nie first time aku beraya aidiladha di bandar jb..
pecah rekod x lik kg..hak3..dah tu kerje lak jual burger..
hari raya pun jual burger gak..huk3..

tamat sudah perlawanan bola keranjang dan juga tugasan aku sebagai
cashier n penjual burger..
huk3... aku akan merindui pengalaman yang berharga ini..
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan